    From: "Szaro Bury" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z dzieckiem sąsiadów
    Date: Tue, 31 Oct 2006 13:38:06 +0000 (UTC)

    marg <m...@m...pl> napisał(a):

    > Nade mną mieszka sobie rodzinka: babcia, córcia i dwoje dzieci owej
    > córci(3 mies i 3-4 lata). Problem jest ze starszym dzieckiem. Od kilku
    > dni wstaje o godzinie 3-4 rano i urządza nam seans waleniem czymś w
    > podłogę, przesuwania jakichś mebli, skakania z krzesła na podłogę przez
    > godzinę i do tego dzikich wrzasków.

    Systematyczne dzwonienie na komendę Waszą. Niech przyjadą, posłuchają wyczynów
    dzieciaka. Nie wiem dokładnie, ale miałem podobny problem to ktoś mi
    powiedział, że jest jakaś ustawa wg. której policjant przy peirwszym
    uzasadnionym wezwaniu zwraca uwagę, przy drugim jest już kara (ponoć 200zł), a
    za trzecim sąd grodzki. Jeśli coś przekręciłem to prosze o poprawienie.
    Pozdrawiam.