  • Data: 2006-10-31 14:23:47
    Temat: Re: problem z dzieckiem sąsiadów (niedopowiedziane)
    Od: "Szaro Bury" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herbi <z...@o...pl> napisał(a):

    > A czy on napisał że mieszka a akademiku, bursie, czy w hotelu?
    > Co to jest "ciszanocna" ???

    W mojej spółdzielni jest regulamin, w którym jest określona cisza nocna
    właśnie od 22 do 6. Co więcej spółdzielnia ta odziedziczyła to (oczywiście ze
    zmianami) po PRL'owskiej spółdzielni molochu więc podejrzewam, że wiele
    spółdzielni ma podobny zapis.

    > Nie wypowiadaj się w temacie o którym nie masz pojęcia.

    Ojej. Ile agresji. Jestem świeżo po zastosowaniu tego co opisałem i
    zadziałało. No to może jakies pojęcia jednak mam?