  • Data: 2006-01-26 11:17:59
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: "ksRobak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>
    news:43d893d8$1@news.home.net.pl...
    > "ksRobak" <r...@i...pl>

    > W takim razie, jeżeli jesteś niezadowolony z usługi, składaj reklamację
    > do właściciela serwera. A tak przy okazji, od kiedy Interia handluje
    > dostępem do serwera Usenet i ile taka przyjemność kosztuje?

    > Mocno dyskusyjne jest w tym przypadku słowo "publicznej".
    >
    > M.

    Drogi Panie.
    Dostęp do zasobów Internetu - to towar.
    JA jestem klientem który zakupuje towar.
    Mój dostawca usług internetowych nie pobiera dodatkowych opłat
    za oferowane usługi z których korzystam według własnego uznania.
    Płacę za komlpeksową całość dostępu.
    Mój prowider oferuje mi dostęp do ogólnoświatowej sieci Usenet
    a w tym dostęp do publicznych a więc ogólnodostępnych grup
    polskojęzycznych - czyli tych które w nazwie mają literki PL.
    Jeśli jakiś oszołom który ogłasza się właścicielem polskojęzycznych
    Grup Dyskuzyjnych wyda ROZKAZ administratorom serwerów by
    blokowali posty ogłaszane przez Google to admin mojego serwera
    olewa taki ROZKAZ bowiem samozwaniec nie jest żadnym właścicielem
    więc nie ma żadnych PRAW komukolwiek cokolwiek rozkazywać.

    Ktoś kto wymyślił nazwę grupy nie jest właścicielem grupy.
    Jeśli JA wymyślę nową nazwę na Księżyc to nie staną się
    właścicielem Księżyca.
    To chyba oczywiste. co? :)
    Edward Robak*