  • Data: 2006-01-26 19:26:34
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: ksRobak [Thu, 26 Jan 2006 10:13:24 +0100]:

    > Nie podoba mnie się, że jakiś oszołom rozesłał do
    > administratorów ZARZĄDZENIE aby nie zamieszczali
    > postów ogłaszanych na konkretnej grupie poprzez
    > serwery Google

    Zief... No może ci się to nie podobać dowolnie, ale jako że
    to twój prywatny wymysł, to się nie dziw że nikt poza tobą
    nic z tym nie zrobi...

    > uzasadniając to pieniaczym pomówieniem, że wszystkie posty
    > wysyłane przez Google to SPAM.

    A, znaczy zaspamowałeś, wycięli cię, a teraz sie rzucasz
    jak ta pchła na psie? :) No to ktoś ma u mnie piwo. Ten
    co cię wyciął konkretnie.

    > jeśli ma taki kaprys by na swoim serwerze prowadzić
    > konkretną grupę to nie ma prawa cenzurować treści postów
    > tej grupy i według swojego kaprysu jedne posty pozostawiać
    > a inne kasować skoro udostępnia tę grupę do publicznego
    > użytku.

    Udostępniam swoje strony do powszechnego użytku.
    Owszem, kasuję smieci które mi się nie podobają.
    Owszem, zamieszczam tam tylko to, co mam kaprys zamieścić.
    Owszem, cenzuruję sobie jak chcę.
    I mam gdzieś pieniaczy - tylko ja mam do nich mniejszą
    cierpliwość niż TS...

    Kira