  • Data: 2006-01-26 19:20:43
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: ksRobak [Thu, 26 Jan 2006 16:41:00 +0100]:

    > Są w Polsce i na świecie serwery które zamieszczają posty
    > wysyłane poprzez Google i są takie serwery które nie
    > zamieszczają.
    > To nie jest żadne założenie lecz FAKT.

    No.
    Mój serwer na ten przykład nie zamieszcza. Pomijam to,
    że on ogólnie nie jest serwerem news, ale tobie i tak
    zdaje się takie drobnostki techniczne nie robią różnicy.

    > Panu to może być obojętne, że ktoś świadomie działa aby
    > rozbić jednolitość Grup Dyskusyjnych

    Mhm. Bardzo świadomie zadziałał twórca protokołu NNTP.
    Idź go zaskarż, have fun.

    > Uważam Drogi Panie, że tam gdzie nie wkroczyło jeszcze PAŃSTWO
    > i USTAWODAWCA - tam PRAWO stanowią LUDZIE czyli my Userzy.

    Admin też człowiek, więc też sobie prawo stanowi. Prawda? ;P

    > Nie zgadzam się na blokowanie postów

    A kogo to interesuje...

    > dlaczego pozbawia mnie prawa wolności słowa i decyduje za mnie
    > co mi wolno czytać a czego nie.

    A czego ci niby nie wolno robić?

    Kira