  • Data: 2006-01-26 13:25:59
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli, że już sobie stworzyliście Panie tomek przez małe "t"

    zaskoczyl Ci nie ten trybik co potrzeba :)

    > narzędzia do retromoderacji i usuwania 'niechcianych' postów.

    jak Ci sie udalo przetrwac z takimi urojeniami? :>

    > do których nie macie dostępu?

    kto? GTW? TWA? i czemu mnie do tego mieszasz?

    > nie chcecie zamieszczać na lokalnych serwerach podległych

    i znowu pudlo... jest taka grupa w usenecie, na ktora mozesz
    pobiec powylewac swoje zale. tam przynajmniej, ten belkot trafi
    do wlasciwych adresatow.

    obawiam sie jednak, ze nikt sie nawet tam Toba nie przejmie :)

    > samozwańczej władzy piesków pana TS'a.

    Idz zloz zawiadomienie na Policji :o)

    > Wiesz Pan, że jesteście FOLKLOREM LOKALNYM w światowej
    > sieci Usenet? :-)

    niestety nie naleze do zadnego folkloru :>
    zalozyles sobie cos mylnie, ale masz do tego prawo - Twoj przypadek
    nalezy bowiem rozpatrywac w skali Miedzygalaktycznej :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com