eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy › Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
  • Data: 2006-10-04 13:39:01
    Temat: Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
    Od: "Tomek68" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > po wymianie uszkodzonego elementu okazało się, że jeszcze coś jest zepsute
    > (prawdopodobnie przy okazji naprawy zepsuli)
    > upłynęło już 3 tygodnie, od złożenia sprzętu w serwisie
    > mnie nie obchodzi, że mają problem ze ściągnieciem potrzebnego elementu
    > czy prawo określa czas, po którym urządzenie ma być wymienione na nowe?
    > warunki gwarancji nie mają nic tu do tego, bo prawo jest ponad nimi

    Po upływe okresu na naprawę sklep na twoje żądanie ma obowiązek wymienić na
    nowy sprzęt lub zwrócić gotówkę. A czas nie ma nic tu do rzeczy, muszą ci to
    zrobić w jak najkrótszym okresie (czas sprowadzenia takiego samego sprzętu)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1