eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy › Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
  • Data: 2006-10-04 22:20:41
    Temat: Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 04.10.2006 Zygmunt M. Zarzecki <z...@p...pregiesz.kom> napisał/a:
    >>>po wymianie uszkodzonego elementu okazało się, że jeszcze coś jest
    >>>zepsute (prawdopodobnie przy okazji naprawy zepsuli)
    >>>upłynęło już 3 tygodnie, od złożenia sprzętu w serwisie
    >>>mnie nie obchodzi, że mają problem ze ściągnieciem potrzebnego elementu
    >>>czy prawo określa czas, po którym urządzenie ma być wymienione na nowe?
    >>>warunki gwarancji nie mają nic tu do tego, bo prawo jest ponad nimi
    >>
    >> To prawo mówi, że ma być tak jak to określono w warunkach gwarancji.
    >
    > jeśli tak, to :/

    Niestety. Dlatego, jeśli nie upłynęło jeszcze 6 miesięcy od czasu wydania
    towaru lepiej korzystać z tzw. "niezgodności z umową". Tam też mogą co
    prawda potrzymać sprzęt ale przynajmniej pojawia się zwrot "niedogodności"
    wynikającej ze sposobu załatwienia danej reklamacji i generalnie przyjmuje
    się, że powyżej 2-3 tygodni taka niedogodność występuje.
    W twoim przypadku poczekałbym jeszcze ze 2 tyg i skontaktował się z
    Federacją Konsumentów - może pomogą w mediacjach.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1