eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy › Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
  • Data: 2006-10-05 08:21:08
    Temat: Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Niestety. Dlatego, jeśli nie upłynęło jeszcze 6 miesięcy od czasu wydania
    > towaru lepiej korzystać z tzw. "niezgodności z umową". Tam też mogą co
    > prawda potrzymać sprzęt ale przynajmniej pojawia się zwrot "niedogodności"
    > wynikającej ze sposobu załatwienia danej reklamacji i generalnie przyjmuje
    > się, że powyżej 2-3 tygodni taka niedogodność występuje.
    > W twoim przypadku poczekałbym jeszcze ze 2 tyg i skontaktował się z
    > Federacją Konsumentów - może pomogą w mediacjach.

    taaa, w przyszły weekend muszę mieć czym filmować
    :>

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1