eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy › Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
  • Data: 2006-10-04 14:34:19
    Temat: Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 04.10.2006 Zygmunt M. Zarzecki <z...@p...pregiesz.kom> napisał/a:
    > po wymianie uszkodzonego elementu okazało się, że jeszcze coś jest
    > zepsute (prawdopodobnie przy okazji naprawy zepsuli)
    > upłynęło już 3 tygodnie, od złożenia sprzętu w serwisie
    > mnie nie obchodzi, że mają problem ze ściągnieciem potrzebnego elementu
    > czy prawo określa czas, po którym urządzenie ma być wymienione na nowe?
    > warunki gwarancji nie mają nic tu do tego, bo prawo jest ponad nimi

    To prawo mówi, że ma być tak jak to określono w warunkach gwarancji.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1