eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy › Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
  • Data: 2006-10-04 14:32:24
    Temat: Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 04.10.2006 Tomek68 <b...@o...pl> napisał/a:
    >> po wymianie uszkodzonego elementu okazało się, że jeszcze coś jest zepsute
    >> (prawdopodobnie przy okazji naprawy zepsuli)
    >> upłynęło już 3 tygodnie, od złożenia sprzętu w serwisie
    >> mnie nie obchodzi, że mają problem ze ściągnieciem potrzebnego elementu
    >> czy prawo określa czas, po którym urządzenie ma być wymienione na nowe?
    >> warunki gwarancji nie mają nic tu do tego, bo prawo jest ponad nimi
    >
    > Po upływe okresu na naprawę sklep na twoje żądanie ma obowiązek wymienić na
    > nowy sprzęt lub zwrócić gotówkę. A czas nie ma nic tu do rzeczy, muszą ci to
    > zrobić w jak najkrótszym okresie (czas sprowadzenia takiego samego sprzętu)

    Dawno nikt tu chyba takiej bzdury nie walnął.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1