eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy › Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
  • Data: 2006-10-04 22:11:57
    Temat: Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 04.10.2006 Tomek68 <b...@o...pl> napisał/a:
    >>> Po upływe okresu na naprawę sklep na twoje żądanie ma obowiązek wymienić
    >>> na
    >>> nowy sprzęt lub zwrócić gotówkę. A czas nie ma nic tu do rzeczy, muszą ci
    >>> to
    >>> zrobić w jak najkrótszym okresie (czas sprowadzenia takiego samego
    >>> sprzętu)
    >>
    >> Dawno nikt tu chyba takiej bzdury nie walnął.
    >
    > Tak to napisz jak jest, bo ja miałem podobną przygodę i jakos tak było z
    > wyjątkiem ściągania sprzętu skądeś tam, bo był akurat nowy na sklepie. Bez
    > gadania wydali mi nowy bo był przekroczony termin naprawy w moim przypadku
    > 14 dni !
    > Nie wiesz Marcinku to nie pisz bzdur !

    No to mnie oświeć. Podaj podstawę prawną swojego wcześniejszego
    twierdzenia. Dlaczego to sprzedawca musi zrobić to co wcześniej napisałeś?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1