eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomówienie o spowodowanie kolizji drogowej › Re: pomówienie o spowodowanie kolizji drogowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomówienie o spowodowanie kolizji drogowej
    Date: Thu, 14 May 2015 12:29:56 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <mj1tf9$le9$1@node2.news.atman.pl>
    References: <miuhgh$b8i$1@news.icm.edu.pl> <mive1c$768$1@node2.news.atman.pl>
    <mivf0k$dgs$1@news.icm.edu.pl>
    <5...@g...com>
    <5553aa9b$0$8379$65785112@news.neostrada.pl>
    <mj0sm8$rgf$1@news.icm.edu.pl>
    <55542eb5$0$27530$65785112@news.neostrada.pl>
    <mj1bau$lnf$1@news.icm.edu.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <mj1lf6$tqe$1@news.icm.edu.pl>
    <f...@g...com>
    <mj1nsj$fmu$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mj1s6g$kai$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 5.172.236.42
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1431599402 21961 5.172.236.42 (14 May 2015 10:30:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 May 2015 10:30:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.6.0
    In-Reply-To: <1...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748001
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-05-14 o 12:23, Marcin Kiciński pisze:
    > W dniu czwartek, 14 maja 2015 12:08:17 UTC+2 użytkownik Wiwo napisał:
    >>
    >> Bredzisz. Z polisy, ktora wskazal rzekomy poszkodowany, jednak za
    >> potwierdzeniem wlasciciela.
    >> Z automatu nic nie zostalo wyplacone.
    >>
    >
    > Ale moglo zostac, bo brak odpowiedzi jest traktowany jak potwierdzenie.

    Ale to już nie wina ubezpieczyciela, tylko nieodpowiedzialnego
    ubezpieczonego.

    >
    >>
    >> Przeciez skontaktowali sie z wlascicielem i poprosili o potwierdzenie.
    >> Zadzwonil, poinformował o pomylce i sprawe wyjasniaja. Co wg Ciebie
    >> zawiodlo???
    >>
    >
    > Zawiodla forma komunikacji. Mail jest szybki i wygodny, ale jest tez
    > najmniej wiarygodny. Numeru telefonu wlasciciela polisy nie mieli?

    Może nie mieli, nie każdy podaje, aby potem wydzwaniali z ofertami.

    A co do wiarygodności, to mail bardziej wiarygodny (zabezpieczony
    hasłem, w przeciwieństwie do telefonu, który może znajdować się w rękach
    przypadkowej osoby).

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1