  • Data: 2015-05-14 17:08:41
    Temat: Re: pomówienie o spowodowanie kolizji drogowej
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-05-15 o 10:14, Artur G. pisze:

    > Proama zwraca się z prośbą o przedłożenie niżej wymienionych dokumentów:
    > 1. Kopii dowodu rejestracyjnego pojazdu marki (...).
    > 2. Kopii prawa jazdy kierującego pojazdem.
    > Prosimy także o wypełnienie załączonego ,,Oświadczenia dotyczącego
    > okoliczności zdarzenia drogowego - właściciel"
    > oraz przekazanie kierującemu pojazdem do wypełnienia ,,Oświadczenia
    > sprawcy wypadku - kierujący". Powyższe
    > dokumenty oraz wypełnione oświadczenie należy przesłać na adres podany w
    > nagłówku listu, bądź mailem
    > na: s...@p...pl, w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego
> [...]

    Pomijając ten konkretny przypadek - bo tu już opisałem co sądzę o
    sprawie - to jeśli PROAMA tak działa, to zalecam daleko posuniętą
    ostrożność w korzystaniu z ich usług. Skany (bo przecież nie kopie)
    dowodu rejestracyjnego i prawa jazdy spokojnie można w byle programie
    graficznym "podrobić". Brak odpowiedzi na jakiegoś maila podanego w
    chwili ubezpieczenia, to w ogóle nic nie oznacza. Przecież ktoś może nie
    mieć dostępu albo czasu tego czytać. U mnie wiadomości od
    ubezpieczycieli trafiają do SPAM-u, bo przeważnie zawierają reklamy,
    więc choćby z tego powodu pewnie bym tego śmiecia nie zauważył.

    Po za tym,do przyjęcia o0odpowiedzialności za zdarzenie konieczne jest
    oświadczenie woli, nie zaś jego brak. PROAMA może się bardzo szybko
    "wysypać" na takiej interpretacji.