  • Data: 2015-05-14 16:46:19
    Temat: Re: pomówienie o spowodowanie kolizji drogowej
    Od: Gall <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.05.2015 o 12:29, Liwiusz pisze:
    > A co do wiarygodności, to mail bardziej wiarygodny (zabezpieczony
    > hasłem, w przeciwieństwie do telefonu, który może znajdować się w rękach
    > przypadkowej osoby).

    Mail jest jak pocztówka, każdy kto pośredniczy w jej dostarczeniu może
    zapoznać się z jej treścią.

    Hasło tak jak telefon również przy niedochowaniu staranności może
    znajdować w rękach przypadkowej osoby i prawowity użytkownik maila może
    się nigdy o tym nie dowiedzieć.
    Dla osoby "słabo ogarniętej" łatwiejsze jest dopilnowanie, że do
    telefonu nie mają dostępu osoby niepowołane. Wystarczy nosić go zawsze
    przy sobie a to jest w tanie zrobić każdy.