    From: "...." <h...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomowienie?
    Date: Thu, 17 Mar 2005 14:45:14 +0100

    Zdobyć nakaz - mają już podstawę wejść do domu, zrobić rewizje. Jezeli masz
    cokolwiek nielegalnego to się tego pozbądź. Jak znajdą cokolwiek dostaniesz
    normalną sprawę sądową.
    Posiadanie jest też przestepstwem. Kara to najczesciej grzywna + obowiązek
    naprawienia szkody (cena rynkowa każdego z programów)

    Użytkownik "MICHALKCB" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w