  • Data: 2005-03-17 20:20:44
    Temat: Re: pomowienie?
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    MICHALKCB claimed:
    > a co to takiego BSA?

    Business Software Alliance. Ogólnoświatowa grupa terrorystyczna,
    dysponująca nieograniczonym kapitałem. Odpowiedzialna za aresztowania,
    nagłe akcje "przeciwpirackie", wypowiedzi dziennikarzy w tonie "wirus
    zaraża wszystkie komputery" (a tylko o windows chodzi), szerokozakrojone
    akcje propagandowe, wiele ustaw w USA. Ostatnio grozili premierowi
    Danii, wcześniej Polski. Mogą prawie wszystko, mogą kupić każdego,
    każdego mogą posadzić. Najważniejszym członkiem BSA jest Microsoft.
    Ostatnio znacznie wzmocnili swoje wpływy w Europie, kupując sobie
    dyrektywę patentową. Jest tylko kwestią czasu kwestia przejęcia władzy
    nad przepływem informacji na świecie (głupich się wrobi w DRM - digital
    rights management; opornych rozstrzela a kraje w typie Brazylii
    zbombarduje np. bombą E[1]).

    I co gorsza, tylko niewielka część z tego co napisałem wyżej to teoria
    spiskowa (aka brednie).

    [1] niszczy falą magnetyczną (EMP) urządzenia elektroniczne.
    --
    :: http://night.pl/~viper/ ::
    tlen & skype: fastviper