  • Data: 2004-12-03 11:34:14
    Temat: Re: policja w Siemianowicach Śląskich
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 12:14:40 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsifhebn0mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Jak

    > Oby coraz mniej takich prawników w Polsce bylo.
    > To takie zyczenia na swieta 2004 i Nowy Rok 2005.

    Niestety nie da się wydawać wyroków, któtre wszystkich zdowolą. Zawse ktoś
    będzie niezadowolony i uzna orzeczenie za niesprawiedliwe.

    > Podtrzymuje, ze powinny byc.

    Dobra. Dwóch własciceli spiera się o miedzę. Chodzi o 3 m szerokości pas
    gruntu.
    Jak rozstrzygnąć sprawę, by obaj uznali wyrok za sprawiedliwy?

    > Powiem tak: B?dzie to nieludzkie. Eksmituj?cy powinien postara? si?
    > najpierw o lokal zast?pczy dla tej pani i powinno to by? zabezpieczone
    > decyzj? s?du.

    Nie pytałem czy to ludzkie tylko czy sprawiedliwe.

    Taaa. A teraz niech pan wyobrazi sobie taką sytuację. Wraca pan z Japonii
    do swojego mieszkania i zastaje tam ciężarną bezrobotną kobietę, która
    sobie tam iure caduco zamieszkała. Wyrzucić jej pan nie może, bo byłoby to
    nieludzkie, musi więc pan wynając sobie inne mieszkanie. Wytacza pan
    powództwo o eksmisję, a sad orzeka, że jesli chce pan się pozbyć tej baby
    ze swojego mieszkania musi pan najpierw znalexć jej lokal zastępczy albo
    zaczekać az znajdzie go komornik, co może trwac miesiącami.
    A teraz szczerze. Czy uznałby pan taki wyrok za sprawiedliwy.

    > Czym taka eksmisja ci??arnej kobiety na bruk zim? b?dzie si? wed?ug pana
    > ró?ni? od post?powania hitlerowców w czasie drugiej wojny? Chyba od
    > tamtych czasów d?wign?li?my si? na nieco wy?szy poziom cywilizacji. Nie
    > s?dzi pan, ?e to nie jest jednak polityczny system hitlerowski w Polsce,
    > chocia? wielu z tutaj zabieraj?cych g?os pewnie tak sobie ten system
    > wyobra?a i my?l?, ?e skoro gestapowcom by?o wolno mordowa? niewinnych
    > Polaków, potem stalinowcom, to i polskiej policji wolno?

    Tak. Zapomniałem napisać, ze nie chodzi mi także o to co robili hitlerowcy.
    A co z odpowiedzia na pytanie. Czy taka eksmisja byłaby sprawiedliwa czy
    nie?

    > j.w.

    To znaczy co? Czy zmuszanie kogoś by pozwalał mieszkać w swym mieszkaniu
    dzikiej lokatorce dopóki nie znajdzie się lokal socjalny to będzie
    sprawiedliwe czy nie?

    > A powinno panu o to chodzi?, bo chyba jest pan Polakiem. Jest pan czy
    > nie?

    A co to ma za znaczenie? Całe szczeście jak dotad żeby mieć prawoo
    zamieszkiwania w polsce nie trzeba się legitomować etniczną polskośćią do
    7 pokolenia wstecz (bo bym się nie załapał).

    --
    Falkenstein
    skazania.