  • Data: 2004-12-03 11:48:53
    Temat: Re: policja w Siemianowicach Śląskich
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsifjrco5mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Dobra. Dwóch własciceli spiera się o miedzę. Chodzi o 3 m szerokości pas
    > gruntu.
    > Jak rozstrzygnąć sprawę, by obaj uznali wyrok za sprawiedliwy?

    Już odpowiedziałem na to pytanie.

    > Nie pytałem czy to ludzkie tylko czy sprawiedliwe.

    panie !

    > Taaa. A teraz niech pan wyobrazi sobie taką sytuację. Wraca pan z Japonii
    > do swojego mieszkania i zastaje tam ciężarną bezrobotną kobietę, która
    > sobie tam iure caduco zamieszkała.

    Niemozliwe, bo ja nie mialem wlasnego mieszkania i do dzisiaj nie mam mojego
    wlasnego.
    Mam za to ksiazeczke mieszkaniowa, na ktorej 20 lat temu mialem pelny wklad,
    wplacany tam jeszcze przez moja mame przez wiele lat z malej pensji
    nauczycielskiej. Wklad jest teraz warty tyle, ze moglbym sobie kupic za
    niego ladny kibelek do lazienki i bidet. Minelo jakies dwadziescia lat od
    zalozenia ksiazeczki mieszkaniowej i zaoferowano nam w latach 90-tych stare
    mieszkanie po zmarlej babci inzyniera z Huty Katowice, ktory priorytetowo
    dostal dwa lokale po zatrudnieniu na Hucie za doplata 30.000 zl, a moja
    pensja wtedy to ylo niecale 1000. Teraz aby odzyskac premie gwarancyjna
    musialbym do mieszkania doplacic jakies 65.000 zł.
    [...]

    Grzegorz Kruk, Ph.D.