  • Data: 2004-12-03 14:24:50
    Temat: Re: policja w Siemianowicach Śląskich
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli eksmitowanie na bruk bezrobotnej ciezrnej dzikiej lokatorki byłoby
    > sprawiedliwe?
    >
    > --

    dokladnie tak, niemoralne ale sprawiedliwe. Popatrz na to z innej strony,
    po co dupy dawala,
    to jest zwykle wykorzystywanie faktu ze jest sie kobieta.
    Dac dupy i inni moga mi nadmuchac.
    (zreszta podobnie nie podobaja mi sie przepisy odnosnie kobiet-pracownikow
    ktore sobie w ciaze zachodza
    jak zostana zatrudnione a Ty masz placic na nie ZUS i pensje. A zeby bylo
    zabawniej nie mozesz sie zapytac
    przy zatrudnianiu
    czy planuje w najblizszym czasie dzieci bo sadu Ci poda.)

    Mogla przezd ropbieniem dzieciaka zastanowic sie nad tym co z nia bedzie.
    Jezeli komus naprawde zalezy i chce tego,
    to prace znajdzie. Ale czesto podejscie jest takie jak ,.... o zobacz np
    tych z BARu, ee, ja nie bede przy
    toalecie koczowac... albo ja dzis nie ide bo dzis nie moja kolej,.. albo
    nie chce mi sie o 5 wstawac.

    Albo niech Ci z rzadu cos zrobia (bo mi dupy nie chce ruszyc).

    Oni nie chca zarobic , tylka czekaja az ktos im da
    i tego sie nie doczekaja.

    P.