  • Data: 2004-12-03 11:25:54
    Temat: Re: policja w Siemianowicach Śląskich
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cos pan zciemnia...
    >
    > Oparcie w dowodach jest daleko niewystarzcajace do tego,
    > by wyrok uznac za sprawiedliwy..

    ale nie mozna kogos pozbawic wolnosci na podstawie domyslow.
    Jezeli popelni zbrodnie (typu brutalne morderstwo) to dowody zawsze sie
    znajda,
    jezeli sie ktos naprawde sprawa zainteresuje a nie rutynowo potraktuje
    sprawe.

    Nie mozna tak po prostu zamykac czlowieka, bo dajmy na to zmowily sie 3
    osoby,
    czy panienka sobie przypomniala po 3 dniach ze ja zgwlalcono. Rodrig
    pisal niedawno ze gdyby w takim przypadku on wypuscil "bandyte"
    to media by z niego zrobily zbrodniarza. Czyli przyjumujac jego
    rozumowanie
    nalezy zamykac kazdego oskarzonego, bo oskarzony to winny, niewazne czy
    dowody sa czy nie
    ale on bedzie "lepszy" w oczach polakow. Rzygac mi sie zachcialo jak to
    czytalem,
    stad padla moja propozycja aby karac prokuratoprow i sedziow ktorzy
    nieslusznie
    kogos skazali.

    > No chocby z ta bezrobotna i wlascicielem..

    Piszac poprzedni post mnie mialem na mysli "sprawiedliwosci moralnej".

    > dowody sa bezsporne i nikt nie kwestionuje faktow.
    > Kobieta mieszka bez tytulu rawnego i jest bezrobotna..
    >
    > Ja sadze,z e odpwiedz na oba pytanie jest NIE.
    >
    > Nie jest sprawiedliwe "wywalanie na bruk"
    > Nie jest sprawiedliwe, by wlasciciel musial utrzymywac innych.

    jest sprawiedliwe ale nie jest moralne.

    Czemu ma ktos inny cierpiec ( w tym przypadku
    wlasciciel lokalu) spowodu nie wywiazania sie drugiej osoby z umowy?

    Takim osobom nalezy pomoc ale nie kosztem osob ktore ( w tym przypadku)
    wynajely mieszkanie.

    P.