  • Data: 2004-12-03 14:30:20
    Temat: Re: policja w Siemianowicach Śląskich
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jeżeli dowody były fałszywe i skazano niewinnego człowieka, to taki
    > wyrok tez będzie sprawiedliwy, bo oparto go na dowodach?

    prosze Pana, jezeli byly jakies przeslanki swiadczoca o tym ze dowody
    moga byc falszywe to na pewno wyrodk jest niesprawiedliwy.

    Ja odrazu zaznaczam zeznanie swiadka to dla mnie mocna poszlaka a nie
    niepodwazalny dowod.

    > W obu przypadkach dowody były takie same. Czy o tym, ze wyrok jest
    > sprawiedliwy ma decydować to jak bardzo wnikiliwy jest sędzia?

    no to jak juz rzucasz przykladami, to zapodaj konkretnie jakie dowody.

    Zezanenie swiadka bez innych dowodow to dla mnie nie dowod, bo ja moge
    miec swiadka za kilka godzin ktory zezna ze mu komorke Pan ukradl.
    i co uwaza Pan za uczciwe jezeli na tej podstawie zamkna Pana?

    P.