  • Data: 2004-12-03 15:41:55
    Temat: Re: policja w Siemianowicach Śląskich
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sąsiadów, Marsjan, Policji, Mafii Grójeckiej, żydów, masonów, cyklistów,
    > blondynów, producentów tartej marchewki w słoiczkach, wymieniać dalej?

    sędziego czy opskarzonych?

    > ślady spermy - będa także przy stosunku dobrowolnym
    > obtarcia na narządach płciowych - będą przy stosunku dobrowolnym, jeżeli
    > partner był mało delikatny, a może ich nie być przy zgwałceniu.
    > zadrapania, siniaki, slady trzymania, podarta bielizna - mogą być przy
    > stosunku dobrowolnym, wszystko zalezy od tego, jak ostro grali (a
    niektóre
    > luuubią ostro :-P ).

    a nie wydaje sie Panu dziwne gdy dziewczyna ktora zglasza gwalt
    nie ma sincow? CHocby od samego wyrywania sie napastnikowi takie slady
    by powstaly. Nie ma sladow?
    a moze sie dziweczynie podobalo?
    nie wyrywala sie , pozniej przekalkulowala sprawe (meś i tp sprawy) i
    oskarzenie.

    > No i gdzie twoje niepodwazalne dowody?

    przy gwalcie, jak wyzej. Dobra odbukcja wszystko wykaze.

    > A ja odwrócę sytuację. Ukradli ci telefon, dostałeś na ulicy w zęby i
    > wyrwano ci komórę. Jedynym dowodem są twoje zeznania, jesteś pewien, że
    > on. facet nie ma alibi, ale telefonu nie znaleziono. Zgodnie z twoją
    > logiką sprawcę nalezy uniewinnić, bo nie ma niepodważalnych dowodów.
    > Sprawiedliwie?

    Odpowiedz najpierw na moje.

    Tu jedna uwaga, osoba myslaca zauwazy ze np gdyby mnie uderzyl sam by mial
    slad na rece.

    P.