  • Data: 2004-12-03 10:58:04
    Temat: Re: policja w Siemianowicach Śląskich
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to jest sprawiedliwość, o którą tak ambitnie pan walczy?
    > Jakie cechy musi mieć wyrok, aby mógł zostac uznany za sprawiedliwy? Jak
    > odróżnić wyrok
    > sprawiedliwy od niesprawiedliwego? Czy eksmisja na bruk bezrobotnej
    > ciężarnej kobiety, która bez podstawy prawnej zajęła prywatny lokal to
    > będzie sprawiedliwe, czy nie? Proszę o prostą odpowiedź, bez
    rozpisywania
    > się na temat tego, że przez Żydów i SLD ta kobieta nie ma pracy.

    moze ja powiem, wyrok sprawiedliwy to taki ktory jest oparty na dowodach a
    nie przypuszczeniach.
    Na pewno nie jest wyrokiem sprawiedliwym wyrok wydany przezz pajaca ktory
    nie majac zadnych dowodow
    badz takiej samej wagi dowody po obu stronach zamyka oskarzonego bo :
    "lepiej zamknac potencjalnego gwalciciela/morderce/zlodzieja niz wypuszcic
    do ludzi"

    P.