  • Data: 2019-06-03 21:11:28
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2019 o 20:03, Shrek pisze:

    > A co twoim zdaniem z tych papierów wychodzi? Najpierw jest papier, że
    > nie ma przeciwskazań do "hospitalizacja" na dłoku, a po opiece
    > policjantów jest w stanie ciężkim. Z papierów wychodzi, że "zachorował"
    > pod opieką policjantów - prawda?

    Zauważ, ze sąd obecnie doszedł dop wniosku, że lekarka nie dopełniła
    obowiązków przy badaniu. No więc choćby z tego wynika, że jest
    wątpliwość, co do jej ustaleń.

    > Ale po powrocie z dołka nie miał "lekkiej kontuzji" tylko wrócił w
    > stanie krytycznym.

    No i co Twoim zdaniem z tego niby wynika? Biegły stwierdził - co opisano
    w artykule - że było to wynikiem rozwoju urazu głowy. Uznał, że nawet
    gdyby podczas pierwszego badania prawidłowo pacjenta zdiagnozowano, to
    nie było gwarancji, ze przeżyje, bowiem obrażenia były poważne.
    Rozumiem, że nie badając pacjenta i - o ile wiem - nie bedąc lekarzem
    uważasz, że wiesz lepiej.