  • Data: 2019-06-03 18:02:49
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2019 o 15:22, J.F. pisze:

    > Zwykle przeswietlenie chyba za slabe - nie bez powodu tomograf wymyslili.

    Myślę, ze jakby ów tomograf zrobili, to by nikt nie stawiał lekarce
    zarzutu niedopełnienia. Bo pacjent umrzeć mógł, ale nie o to w tym
    wypadku chodzi.

    > Ale jesli trafil do szpitala na badania, to juz prawdopodobne ze pobrali
    > ... do badan ogolnych.,,

    Ale tego się nie bada na wszystko. Po za tym krew pobrana do badań
    ogólnych średnio nadaje się do sądowego zbadania zawartości alkoholu, bo
    to są trochę inne procedury. RAz na czas zdarza się, że w tak pobranej
    krwi o trzeźwego znajduje sie alkohol, bo pielęgniarka spirytusem skórę
    odkaziła przykładowo.

    > Czy ktos im zlecil badanie alkoholu, czy sami wpadli, to juz nie wiem
    > jak zwyczaj ...

    Za zwyczaj, jak klient odmawia badania, to już jest jego problem, jak
    udowodni swoją trzeźwość, jeśli policjant twierdzi, ze jest pijany. Po
    prostu wyniku z krwi nie da się uzyskać na tyle szybko, by to w takim
    wypadku miało sens.