  • Data: 2019-06-03 18:17:55
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cf544a9$0$17358$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 03.06.2019 o 15:22, J.F. pisze:

    >Myślę, ze jakby ów tomograf zrobili, to by nikt nie stawiał lekarce
    >zarzutu niedopełnienia. Bo pacjent umrzeć mógł, ale nie o to w tym
    >wypadku chodzi.

    Ale wiesz - moze byl niesprawny :-P
    A moze nie miala ...

    >Za zwyczaj, jak klient odmawia badania, to już jest jego problem, jak
    >udowodni swoją trzeźwość, jeśli policjant twierdzi, ze jest pijany.
    >Po
    >prostu wyniku z krwi nie da się uzyskać na tyle szybko, by to w takim
    >wypadku miało sens.

    A oprocz problemu - jak ma udowodnic, jesli policjant go na pobranie
    krwi nie wypusci ?

    Czy mi sie wydaje, czy pominales dwa szczegoly

    Art. 40. 1. Osoby w stanie nietrzeźwości, które swoim zachowaniem dają
    powód do zgorszenia w miejscu publicznym
    lub w zakładzie pracy, znajdują się w okolicznościach zagrażających
    ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu
    lub zdrowiu innych osób, mogą zostać doprowadzone do izby wytrzeźwień
    lub placówki, podmiotu leczniczego albo do miejsca zamieszkania lub
    pobytu.

    A nawet trzy ...

    a patrzac w kolejne, to jeszcze kilka ...

    J.