  • Data: 2019-06-03 17:53:19
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2019 o 16:42, (Tom N) pisze:

    > Właśnie -- ale... Przed, czy po...?

    Przed wezwaniem chyba by się nie dało.

    > Och, to pijani na wsi trafiają do jeziora?

    Czasem tak. Ale jeśli już gdzieś ich znajdą policjanci, to przeważnie do
    pomieszczeń dla osób zatrzymanych.

    > Robuś, ten pijacki bełkot to co ma znaczy?

    Który? Chodzi Ci o brak miejsca w Izbie? Z gumy nie jest. Czasem miejsca
    nie ma.

    > Z opisu

    To Tylko Tobie to wynika. Bo mnie wynika, ze o 2 nie stwierdzili
    obrażeń, co nie jest w żaden sposób równoważne z niepousiadaniem.
    Wygląda na to, ze i biegłemu też nie wynika, skoro postanowili lekarce
    zarzut postawić za nieujawnienie tych obrażeń w badaniu.