    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: polecony - doreczony - ale adresat za granica.
    Date: Tue, 28 Mar 2006 00:46:39 +0200

    Marek napisał(a):

    > coz, osoba bardzo starsza albo bardzo mloda moze nie do konca zdawac sobie
    > sprawe z tych skutkow. tak wlasnie bylo.

    dziwi mnie raczej to, że poczta pozwoliła ten list odebrać komukolwiek
    bez sprawdzania czy to jest osoba uprawniona do odebrania przesyłki

    > czyli nic nie da wyjasnienie (w sumie poswiadczone podpisem na druku
    > pocztowym) ze tak naprawde nie otrzymal wezwania adresat?

    no przecież otrzymał, odebrał ten list, a teraz małe pytanie: kto
    podpisał się listonoszowi na potwierdzeniu odbioru ? ktoś inny niż
    adresat, ale jak się podpisał, napisał imię i nazwisko adresata ? jeśli
    tak, to się nazywa sfałszowanie podpisu i można pójść za to siedzieć

    > problem w tym, ze jest to na drugim koncu Polski, sprawa spadkowa odbyla sie
    > zaocznie, bez udzialu zainteresowanego a druk przyszedl z US i na nim zlozyl
    > juz informacje inny spadkobierca.
    > szczerze mowiac, to nawet nie wiemy jakie bylo orzeczenie sadu. po prostu
    > pojawilo sie juz po wyjezdzie spadkobiercy za granice.
    >
    > dzieki za zainteresowanie moim pytaniem.

    jak to odbyło się zaocznie ? tzn. spadkobierca nie wiedział nic o spadku
    i po prostu otrzymał wyrok ? chyba najpierw otrzymał wezwanie do sądu na
    rozprawę, ale je olał, nie ? możesz napisać coś więcej na ten temat ?