  • Data: 2006-03-28 08:16:20
    Temat: Re: polecony - doreczony - ale adresat za granica.
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora

    news:e09q2t$8qk$1@node1.news.atman.pl...

    > A cóż w tym dziwnego? Może napiszesz, co Ci tu nie pasuje?

    Nie pasuje mi to, że listonosz przynosi mi wezwanie do sądu, ktoś je
    odbiera, niewiadomo kto, może nawet listonosz je przyniósł nie do tego
    mieszkania gdzie trzeba, podpis pod odbiorem jest nieczytelny, w każdym
    bądź razie ja tego wezwania nigdy nie widziałem, a dla sądu wezwanie
    zostało skutecznie doręczone, więc zostałem powiadomiony o rozprawie,
    ale się na nią nie stawiłem. Skoro odbierając z poczty awizowaną
    przesyłkę muszę pokazać dowód tożsamości to jakim prawem jak listonosz
    przynosi przesyłkę do domu to nie sprawdza kto ją odbiera.