  • Data: 2006-08-28 18:15:30
    Temat: Re: połączenia telefoniczne a rodzaj umowy
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    wrote:

    > okazji.
    > straty w

    > albo
    > przed
    >

    > nastawiam się bardziej na połączenia przychodzące, konsultant będzie
    > przedstawiał ofertę klientom , rozliczenie będzie za konkretny czas
    > połączeń.
    >
    > Pozostaje nadal pytanie: Czy w przypadku rozliczania za czas połączeń jest
    > możliwa umowa o dzieło czy musi być umowa zlecenie?

    Jak dla mnie nie jest to dzieło żadną miarą. Oczywiście możesz podpisać
    umowę o dzieło, ale narażasz się tym samym na to że jeżeli taki twój
    pracownik uda się do sądu pracy, i wykaże że rzeczywiście łączył was
    stosunek pracy, a nie umowa zlecenie/dzieło to:
    - będziesz musiał zapłacić zus wraz z odsetkami (+ jakaś grzywna pewnie),
    jeżeli to umowa o dzieło
    - będziesz musiał wypłacić ekwiwalent za urlop, z odsetkami oczywiście
    - być może będziesz musiał dopłacić brakujący podatek (ze względu na 20%
    koszty uzyskania przychodu, oczywiście z odsetkami.

    itd,itp.

    p. m.