  • Data: 2006-08-28 18:38:53
    Temat: Re: połączenia telefoniczne a rodzaj umowy
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...pl napisał(a):

    > nastawiam się bardziej na połączenia przychodzące, konsultant będzie
    > przedstawiał ofertę klientom , rozliczenie będzie za konkretny czas połączeń.
    >
    > Pozostaje nadal pytanie: Czy w przypadku rozliczania za czas połączeń jest
    > możliwa umowa o dzieło czy musi być umowa zlecenie?

    Dziełem może być pomalowanie mieszkania, ale już nie malowanie od 8 do
    16. Dziełem może być umycie samochodu, ale już nie czekanie w myjni, bo
    może przyjedzie jakiś klient.

    To, co piszesz, ma wszystkie cechy umowy o pracę. Dodatkowo nie płacisz
    za czas spędzony w pracy, bez prowadzenia rozmów czyli przerzucasz
    ryzyko wynikające z prowadzenia Twojej działalności gospodarczej na
    pracownika. I jak ktoś już tu napisał, w przypadku konfliktu masz bardzo
    niewielkie szanse przez sądem pracy.

    M.