eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-11-02 06:22:42
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pojęcia nie mam, ale jak żem w tamte rejony pacholęciem będąc jeździł to
    > klarownie rozpad z przyczyn erozji postępował - walały się na plaży
    > kawałki. Dopiero stosunkowo niedawno to chyba zabezpieczyli.

    To tak jak z wieloma kamiennicami po wojnie. No ale jak się rozpadają
    cegła po cegle to nikt z tego katastrofy nie robi. Jak ściana po
    ścianie, to będzie kilka katastrof.

    > Jak to zwał tak to zwał. Łożysk była połowa projektowych i w końcu je
    > ścieło, tzn starło. One chyba odzielały współosiowe wały sprężarek,
    > któryś wał się urwał i zdaje się rozkręcił do punktu, że turbina się
    > rozpadła. Ale może coś mieszam, a nie chce mi się teraz zaglądać do wiki.

    W każdym razie w obu przyczyną była ewakuacji łopatek turbiny, przez
    błędy projektowe (niekoniecznie) i utrzymania. Paradoksalnie nie lider z
    przekroczonym rezusem poleciał...

    > Ekspertem nie jestem, ale Kościuszko i Kopernik równiez.

    Punkt dla ciebie;) Jednak katastrofy przemysłowe mają swoją specywikę i
    potrafią trwać dniami.

    Ale się ciekawie zrobiło;)

    --
    Shrek