eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-11-02 17:01:59
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2022 o 09:01, J.F pisze:

    > Hm, optymistyczne twierdzenia, jak na moj gust :-)

    Poparte faktami, statystyką, logiką , korelacją i związkiem przyczynowo
    skutkowym - wybuchają samoloty o których nie ostrzegano że mają
    wybuchnąć. Te o których ostrzegano nie wybuchają.

    > -i czy na pewno wszyscy by opuscili budynek, czy mogl miec jakiegos
    > stróza na sumieniu.

    Pewnie co najmniej saperów. Ciecia by raczej do auli nie posłali tylko
    by siedział na cieciówce

    > Nie. ?

    Wpisz w googla - sprawdziłem - nic czego nie da się odzobaczyć nie wywala;)

    > No ale bomba juz taka nie nieprawdopodobna.

    Ale własnie "zapowiedziana" jest nieprawdopodobna. Wszystkie
    zapowiedziane okazywały się fałszywymi informacjami. Samolot w którym
    poinformowano o bombie jest bezpieczniejszy od każdego innego;) Zresztą
    zarządzanie kryzysowe też o tym wiedziało, bo jak inaczej wytłumaczyć,
    że trzymali 200 ludzi z rzekomą bombą przez 1,5 godziny?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!