eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-11-02 17:10:07
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2022 o 08:22, J.F pisze:

    > Zaraz zaraz ... powiedzcie mi - sporo polskich firm zyje z
    > "konstrukcji stalowych" ... robia jakies "katalogowe słupy",

    Oczywiście że robią katalogowe słupy. I nie znaczy to że hali z nich nie
    trzeba policzyć. Instalacje elektryczne są z katalogowych trafoków,
    przewodów, gniazd, lamp i łączników. A jednak trzeba je policzyć. Halę
    tym bardziej.

    > A jakby tak nie hala, tylko wiata?
    > nie zwiazana z gruntem, wymiary np 20x50x8m ?
    > Mozna na jutro?

    Na podhalu podobno prawo budowlane się po prostu nie przyjęło.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!