eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-11-02 08:22:09
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Nov 2022 11:43:57 +0100, Kviat wrote:

    > Budujesz hale magazynowe na milicyjnych strzelnicach?
    > Już to widzę, jak bierzesz z tabelki i budujesz.
    > LOL

    Zaraz zaraz ... powiedzcie mi - sporo polskich firm zyje z
    "konstrukcji stalowych" ... robia jakies "katalogowe słupy",
    czy zgodnie z projektem budowlanym, czy cos innego robią niz typowe
    hale?

    Bo owszem, jest tez paru producentow wyspecjalizowanych w halach,
    maja swoje "moduły", przeliczone wczesniej.

    > Już widzę, jak taki producent hal modułowych daje ci tabelkę i mówi "pan
    > se wybierze i jutro postawi"
    > LOL

    pomijajac polskie przepisy, ze projekt musi byc, i cała papierologia,
    i w 3 miesiace to nie wiem czy sie uda zaczac budowe,
    to nie wyglada wlasnie jakos tak?
    Pan poda szerokosc, wysokosc ... nasz modul M02, jaką dlugosc pan
    sobie życzy - cena xxx, dzisiaj mozemy podpisac umowe, projekt za
    tydzien?

    A jakby tak nie hala, tylko wiata?
    nie zwiazana z gruntem, wymiary np 20x50x8m ?
    Mozna na jutro?
    Bo betonowy plac klient juz ma, ciekawe czy potrzebowal zezwolenia i
    projektu ..

    Tylko chyba przydaloby sie jakies zwiazanie podpor na dole,
    przeszkadzaloby potem w uzywaniu hali, tzn wiaty.

    Jestem natomiast pod wrazeniem kwiaciarni we wroclawiu na pl. Solnym,
    https://lumalu.flog.pl/wpis/9450828/plac-solny-we-wr
    ocku#w

    niby taka wiata/budka, bodajze w gotowych profili zrobione,
    ale dach poszerzony, i najwyrazniej ktos policzyl, bo opady sniegu
    wytrzymują.

    J.