eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-11-02 08:49:33
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Oct 2022 22:09:10 +0100, Shrek wrote:

    > Znaczy twierdzisz, że posiadając informację, że informacja o bombie jest
    > wysoce prawdopodobna nie przekazaliby jej kapitanowi, żeby wygrać głupie
    > zawody kto będzie górą w podstawianiu bądź nie schodów i w efekcie
    > zabili 200 osób? Grubo się tam bawicie w służbach:P

    Zaraz zaraz - bo o czym innym mowa. Kapitan uruchomi slide'y, to jego
    problem. Bo to pewnie koszt i czas. Zaplaci byc moze ubezpieczyciel,
    i pretensji miec nie moze do sluzb, o niesprawdzone informacje.

    Ale podstawic schodki do samolotu, ktory w kazdej chwili moze
    wybuchnac ... kolejne ryzyko. No i czas - a trzeba bylo ewakuowac
    szybko :-)

    A nasze sluzby ... no coz, na razie mieli do czynienia z "glupimi
    kawałami".

    > Operator schodów ma statystycznie większą szansę zginąć przy samolocie,
    > o którym nie ostrzegano o ładunku.

    No ale jednak ostrzegano - czyli "prawdopodobnie wybuchnie".

    J.