eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-11-02 00:01:26
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-11-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A trzęsacz został zakwalifikowany jako katastrofa budowlana?

    Pojęcia nie mam, ale jak żem w tamte rejony pacholęciem będąc jeździł to
    klarownie rozpad z przyczyn erozji postępował - walały się na plaży
    kawałki. Dopiero stosunkowo niedawno to chyba zabezpieczyli.

    > Zatarł to chyba nie... Ani w jednym ani w drugim. Jakby się zatarł to
    > raczej by silnik stanął. Więc jeśli już raczej pękł do doprowadziło do
    > rozbiegnięcia się turbiny i ewakuacji łopatek.

    Jak to zwał tak to zwał. Łożysk była połowa projektowych i w końcu je
    ścieło, tzn starło. One chyba odzielały współosiowe wały sprężarek,
    któryś wał się urwał i zdaje się rozkręcił do punktu, że turbina się
    rozpadła. Ale może coś mieszam, a nie chce mi się teraz zaglądać do wiki.

    > Bhopal to katastrofa przemysłowa nie budowlana.

    Ekspertem nie jestem, ale Kościuszko i Kopernik równiez.

    No tak :)

    --
    Marcin