eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-11-02 00:05:56
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-11-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie wiem czy to się będzie w ogóle kwalifikować jako katastrofa
    > budowlana. Moim zadniem nie.

    No to może się niepotrzebnie zastanawiam, ale jak widzę, że poderwano 2
    myśiwce to od razu widzę też XX,XXX USD kosztóoe. Swoją drogą, czy jak
    ktoś ucieka samochodem i w trakcie ucieczki zostaną rozbite np. 3
    radiowozy, to można go obciązyć za takie szkody? Nie wiem, czy już o to
    wcześniej nie pytałem, ale jest znowu okazja, to pytam.

    --
    Marcin