eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-23 19:03:50
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.10.2022 o 16:20, Shrek pisze:

    > http://metale.pwr.wroc.pl/files/A.Biegus-Polaczenia_
    Srubowe.pdf
    > str 21 i cały rozdział od 34.

    Brawo! Jestem pod wrażeniem!

    Tylko teraz się skup i zobacz na tę 21 stronę rys. 11. Ogarniasz, że
    żeby doszło do ścięcia śruby, to te błękitne elementy muszą się ruszyć
    względem pomarańczowego? Dokąd będą stały, to żadnego ścinania nie będzie.

    Teraz jeszcze jeden drobniutki wysiłek. Zastanów się, czy jak budynek
    zaczyna się ruszać, to już zaczął się walić, czy to normalna sytuacja.

    Ale jestem pod wrażeniem. Nie podejrzewałem Cię o sięgnięcie do takiej
    literatury i dlatego starałem opisowo uzmysłowić, o co chodzi.

    Szacunek!

    --
    Robert Tomasik