eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-24 05:45:08
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to może za bigamię a ekspert piewszej klasy? :)

    Niewątpliwie pierwszej klasy - skoro piszą, że jest uznawany za
    "kontowersyjnego".

    > Porównujesz zdarzenie, o którym wiemy, że występuje sporadycznie z takim
    > o którym nie wiemy jak często wystepuje, bo jednak grupa kulsonów
    > naparzających gościa taserem, gdy ten gość się parę dni wcześniej
    > narkotyzował, jest na szczęsćie dość nieczęstym zjawiskiem. Może jest to
    > (zejście) prawdopodobienstwo duże, a może nie.

    O nie, nie. Porównuje zjawisko polegające na tym, ze ktoś weźmie amfę i
    tydzień póżniej się od tego przekręci. To nie zdarza się często (jeśli w
    ogóle). Zjawisko o którym ty piszesz, że kulsony zabiły kogoś w kiblu
    tydzień po zarzyciu amfy jest takie samo co do zasady jak że zabyły
    kogoś chorego na serce (a chorych na serce to wolno zabijać?), pijanego
    czy kogoś kto nie umył zębów. Nie udowodniono ani nawet nie
    uprawdopodobniono w żaden sposób, że śladowe ilości amfy miały
    jakikolwiek wpływ na zdarzenie, a już napewno że były jego przyczyną.

    > Nie, nie każdą. Robienieniem kurwy z logiki byłaby sutuacja, gdyby
    > facetowi ujebało głowę a ktoś by twierdził, że to DE. Ale skoro jak
    > rozumiem zgniecienie krtani nie musi skutkować śmiercią to nie jest.
    > Jeśli mi powiesz, że musi, to wtedy będzie.

    Strzelam kolesiowi w głowę i mówię, że zdarzają się przypadki, że ktoś
    jednak przeżyje - ba był we francji urzędnik co nie miał połowy muzgu i
    nawet w pracy nikt nie zauważył różnicy. Więc da się przeżyć i żyć. No i
    zawsze istnieje niezerwoe prawdopodobieństwo że miał DE. Umorzonko:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!