eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-24 05:14:37
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-10-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Szczerze to nie wiem.

    No to może za bigamię a ekspert piewszej klasy? :)

    > Sąd to pół biedy. Tu mamy udupienie przez prokuratora do spółki z
    > biegłym. Prokurator nie jest niezawisły nawet teoretycznie.

    > I prawdopodobieństwo, że "wzioł i umar" jest równie mniej więcej temu,
    > że rzucona moneta stanie na kancie. Że wzioł u umar bez udziały
    > kulsonów, to raczej gdzieś bliżej tego że moneta zawsiła w powietrzu.
    > Mikt rozsądny w to nie uwierzy. A prokurator uwierzył:P

    Porównujesz zdarzenie, o którym wiemy, że występuje sporadycznie z takim
    o którym nie wiemy jak często wystepuje, bo jednak grupa kulsonów
    naparzających gościa taserem, gdy ten gość się parę dni wcześniej
    narkotyzował, jest na szczęsćie dość nieczęstym zjawiskiem. Może jest to
    (zejście) prawdopodobienstwo duże, a może nie.

    > Bo on w granicach "należytej pewności" jest pewny. Wszelkie kombinowanie
    > przy tym jest robieniem kurwy z logiki.

    > Tak można udupić każdą tezę. To sprowadzanie sprawy do absurdu. W biblii
    > nie takie cuda się zdarzały:P

    Nie, nie każdą. Robienieniem kurwy z logiki byłaby sutuacja, gdyby
    facetowi ujebało głowę a ktoś by twierdził, że to DE. Ale skoro jak
    rozumiem zgniecienie krtani nie musi skutkować śmiercią to nie jest.
    Jeśli mi powiesz, że musi, to wtedy będzie.

    --
    Marcin