eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-24 03:17:31
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-10-23, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Wiesz, jakby to zobaczył jakiś wykładowca od PKM, to by się trochę za
    > głowę złapał. Oczywiście są śruby specjalnie projektowane do

    O matko, dowolny rozsądny wykładowca z pewnością nie zaprzeczy, że
    konstrukcja powinna być oparta na właściwościach materiału. To, że ktoś
    zastosuje jakąś śrubę w miejsce kołka nie spowoduje, że ów wykładowca
    się obsra, bo zapewne idiotą nie jest i wie, że czasami może to wynikać
    z przyczyn np. praktycznych. Przym czy nie mówię tu o budowaniu jakiegoś
    poważniejszego obiektu z takimi założeniami.

    > przenoszenia naprężeń ścinających, ale wątpię, by się je w budownictwie
    > stosowało. Te śruby mają taką trochę większą od gwintu cylindryczną
    > powierzchnię pomiędzy łbem, a gwintem. Czasem stożkową. Z miejsc, gdzie
    > się to stosuje, to z takich częstszych są śruby do mocowania kół w
    > samochodach. Zasadniczo ma gwint trzymać. W razie niedokręcenia ma to
    > wytrzymać "na ścinanie", ale w konstrukcjach budowlanych raczej nie
    > widywałem takich rozwiązań.

    Przeanalizuj jak standardowo wiesza się półki na ścianie czy szafki w
    kuchni.

    --
    Marcin