eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-23 16:38:59
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo musiałbyś dopuścić do siebie myśl, że przedmiotem postępowania nie
    > jest śmierć człowieka - jak sam celnie wskazujesz, dziennie wielu umiera
    > - a spowodowanie tej śmierci.

    A co ja napisałem? Bo wydaje mi się, że dośc jasno wyrażam swoje poglądy
    (a przynajmniej jaśniej niż ty swoję definicję "momentu strzału" i
    potwierdzam. Przedmiotem dochodenia było spowodowanie śmierci
    stachowiaka przez kulsonów. Prokurator się związku przyczynowo
    skutkowego nie dopatrzył, więc wychodzi na to, że stachowiak wzioł i umar.

    > Dlatego również ściganiu podlega
    > usiłowanie spowodowania śmierci - a przecież ofiara żyje.

    nie bardzo potrafię się doszukać związku tego niewątpliwie prawdziwego
    stwierdzenia z tym co napisałem wcześniej oraz z tym co ty napisałeś w
    poprzednim akapicie, więc skoro to jakaś gra to też dopisze jakieś
    oczywiste stwierdzenie niezwiązane z dyskusją: 2+2=4. Remis.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!