eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony
    nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Date: Sun, 23 Oct 2022 10:01:16 +0200
    <ticb29$u6l$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <6349b7fb$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <tidfsc$m47$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <0rt2L.1084155$vFVf.824930@fx02.ams1>
    <tidp1i$r71$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ZZI2L.1667788$f0c6.632093@fx10.ams1>
    <tig9ku$btj$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u7r4L.1534342$YC96.345029@fx12.ams1>
    <tiuegs$u2l$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <NJL4L.1190298$G_96.662135@fx13.ams1>
    <tj0k0g$76o$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <Jp25L.1095114$vFVf.814529@fx02.ams1>
    <tj2iia$ei2$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <r665L.1723333$f0c6.1020979@fx10.ams1>

    > Raczej pewien warsztat.

    Mniejsza o to jak to nazwiesz. Biegły reprezentuje "naukę" jako ekspert
    (w teorii niezalezny).

    > Tym bardziej podejrzewam z nauką to za wiele wspólnego nie miało. Pewnie
    > dużo więcej z polityką.

    No przecież że tak. Tym niemniej było to przedstawiane jako stanowisko
    nauki - i tak odbierane. Jak ktoś protestował, że to się kupy nie trzyma
    to był szurem. Tych samych argumentów używa się do spacyfikowania jak
    ktoś mówi, że opinia biegłego się kupy nie trzyma i nie trzeba być
    ekspertem żeby to dojrzeć.

    > Nie wiem kto powiedział, ale Twoje powyższe twierdzenie mówi, że można
    > coś udowodnić. Problem w tym, że nie bardzo można.

    Można, można - jak jest syauacja odwrotna i kulson zabiją to się daje.

    > Po wyczerpaniu ścieżki krajowej są instytucje, które pomogą. A nawet
    > wcześniej.

    Ale jak trafi na biednego sebe spod bloku, to jak pismki nie wywęszą, to
    nikt się nie zainteresuje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!