eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-23 12:01:18
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Opinia trochę dziwna, ale w zasadzie co ona wnosi do sprawy? Wnosi
    > natomiast do dyskusji, że jest to przepychanka na opinie, które mają
    > przekonać sąd ale niekoniecznie muszą mieć cokolwiek wspólnego z
    > rzetelną oceną materiału. Chyba trzeba faktycznie podchodzić do
    > nich jak do oratorskich zapędów reprezentantów stron.
    >
    > W sumie najbardziej interesujące to jakie miałyby być motywy takiego
    > działania denata i dziwne, że sąd (jak wynika z wypowiedzi rodziny), się
    > nad tym nie zastanawiał. Ale może się i zastanawiał a rodzina czegoś nie
    > załapała.

    Bo może się "szarpać" i nawet nie wiedzieć, że jest ranny. Widziałem na
    własne oczy kolegę, który o przestrzeleniu ręki zorientował się, gdy mu
    jej zbrakło do wymiany magazynka. Wcześniej cały magazynek wystrzelał z
    jednej ręki i nawet "używał" tej drugiej.

    Tu https://tiny.pl/w9tk8 znajdziesz opis sprawy z przestrzeloną szyją.
    Nie bardzo mogę coś więcej napisać, ale druh żyje i w zasadzie po
    postrzale dość sprawnie funkcjonował.

    Tak więc czasem to, co Tobie (czy innym) wydaje się nieprawdopodobne, w
    praktyce może mieć miejsce. W sieci jest masa fotek postrzelanych
    napastników, którzy kontynuują atak. Dlatego właśnie nóż, czy pistolet
    nie są najlepszym sposobem "samoobrony". Pistolet jeszcze może
    wyeliminować napastnika gradientem ciśnienia. ale nóż już pomimo
    spowodowania śmiertelnych obrażeń nie pozbawi napastnika możliwości
    kontynuowania ataku.

    Poczytaj tu: https://tiny.pl/w9t22 Policjanci go "na śmierć"
    postrzelali, a nie dość, ze jeszcze 100 metrów odszedł, to tam też
    stawiał opór. Jest w tym artykule kilka "głupot", ale mnie chodzi o sam
    fakt. Wydaje mi się, że ostatecznie napastnik zmarł, choć tego w
    artykule nie ma.

    --
    Robert Tomasik