  • Data: 2007-10-01 17:43:33
    Temat: Re: pobicie nieletniego
    Od: Kinky <d...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Pn 01 paŸ 2007 04:24:59p "zmakow" <z...@p...onet.pl>
    wrote in news:5a24.000000c1.4701033a@newsgate.onet.pl

    > Dzisiaj przylałem, i to dość mocno koledze mojej córki z klasy. On
    > ma 13 lat. A sprawa ma sie tak:
    > od kilku lat ( nie pamietam dokładnie 3-4 lata) Sylwia skarżyła sie
    > mi i mamie ze klega ją opluwa, bije i ubliża jej.

    Oczywiscie bez powodu? Od tak nagle napadl niewinna owieczke?

    > Mianowicie po przejsciu ok 200 metrów spotkaliśmy go. Niestety nerwy
    > mi puściły i dostał ode mnie łomot.

    Och jaki ty jestes twardy, jaka ty masz silna psychike ;))
    Polski macho po prostu.

    > Wiem że zrobiłem żle ale cóż, stało sie i już sie nie odstanie. Wiem
    > że mogę byc pociągnięty do odpowiedzialności za mój czyn. Chciałem
    > tylko wiedzieć jaka mi moze grozić kara

    Jak go uszkodziles powyzej 7 dni to do paru lat, jak mniej to odsiadka
    tez bedzie mniejsza.
    A tak wogole to pomyslales, ze twoja corka ma teraz podwojnie
    perzejebane? Ten typek ma kolegow, w tym pewnie starszych tez.

    i czy fakt że córka była
    > ciągle poniżana przez niego i to że byłem wzbóżony emocjonalnie to
    > może być okolicznością łagodzącą?

    Nie