  • Data: 2007-10-02 09:24:12
    Temat: Re: pobicie nieletniego
    Od: "GP" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wieku 13 lat to już można być niezłym huliganem, a mówinie o takim per
    "dziecko" to zupełne nieporozumienie. Sama wiem, jak to jest gdy problemy
    dziecka ze szkolnego podwórka załatwia się z panią nauczycielką albo
    rodzicem agresora. Nauczyciele nie mają przeważnie chęci zaangażować się w
    sprawę, a rodzic jest przekonany o niewinności swojej pociechy. W zasadzie
    sytuacja patowa, bo zgłoszenie tych incydentów na policję mogłoby jedynie
    wzmóc agresję prześladowcy. Często sama ofiara prześladownia boi się tak
    kategorycznych działań, bo boi się odwetu.
    Współczuję ci tej sytuacji, a damskiego boksera zupełnie mi nie żal. Może
    właśnie argumentacja siły jest jedyną, jaka może dotrzeć do jego
    świadomości?
    Rady o przenoszeniu dziecka do innej szkoły nadają się na odrębną dyskusję -
    dlaczego mamy bandytom ustepować miejsca? To takiego osobnika należałoby
    przenieść do innej placówki - może straciłby na odwadze w nowym środowisku?
    Trzymaj się, Graszka.