  • Data: 2007-10-01 21:34:44
    Temat: Re: pobicie nieletniego
    Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Poczekaj, mam rozumieć, że przez 3-4 lata mieliście problem, zgłaszaliście go
    > kolejnym nauczycielkom (bo musiały się wychowawczynie zmienić co najmniej
    > raz), poszliście z tym do dyrekcji, próbowaliście np. porozmawiać z jego
    > rodzicami i było bez rezultatów ?

    Dokładnie tak.
    Nie traktowaliśmy sprawy lekceważąco. Były rozmowy z matką tego chłopaka,
    rozmowy z wychowawczyniami i z nim - nic nie pomagały. Nawet żona poruszyła ten
    temat na ostatnim zebraniu. Nauczycielka obiecała (kolejny raz) rozmawiać z nim
    i o jego zachowaniu w stosunku do mojej córki. Jak widać nie odniosło to
    pozytywnego skutku.

    > Czy może traktowałeś lekceważąco problem przez 3-4 lata a na koniec,
    > jak "kolega" córki kolejny raz oblał ją wodą i naubliżał jej, wjerdoliłeś
    > słabszemu od siebie ?
    >
    > Ponieważ w wersję pierwszą jakoś nie mogę uwierzyć, to pozostaje mi uznać, że
    > mam do czynienia z kozakiem, który potrafi tylko przylać słabszemu...

    Życzę Ci abyś nigdy nie miała takich kłopotów z własnymi dziećmi. A swoją drogą
    co byś zrobiła na moim miejscu? Kupiła mu lizaka?

    Zbyszek