  • Data: 2007-10-01 23:15:27
    Temat: Re: pobicie nieletniego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    z...@p...onet.pl wrote:

    > Życzę Ci abyś nigdy nie miała takich kłopotów z własnymi dziećmi. A swoją drogą
    > co byś zrobiła na moim miejscu? Kupiła mu lizaka?

    Wiesz, skoro chcesz przestrzegania prawa, to i sam staraj się go
    przestrzegać.

    Zachowanie owego gnojka podpada pod wykroczenie lub nawet przestępstwo -
    należało go zatem ująć i dostarczyć w ręce policji. Bić nie, ale jakiś
    chwyt obezwładniający zastosować - czemu nie.

    Poprawcie mnie, jeśli źle interpretuję przepisy, ale takie działanie
    byłoby chyba prawidłowe z prawnego punktu widzenia.